€20 euro per uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kost het?
Over het algemeen gelden voor Oost-Europeanen tarieven van zo’n €12 tot €20 per uur, exclusief btw. Een enkeling rekent slechts €10 per uur. Een klusser uit eigen land rekent al snel €30 per uur.

Hier zie ik tarieven tussen
19 en 25 euro.
http://www.werkspot.nl/opdracht/6185
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iets te schilderen hebt vraag dan een offerte aan bij de reguliere schilder incl. materiaal. Vertel exact wat er gedaan moet worden. Het zou wel kunnen zijn dat een klusser (beun) hier niet tegen op kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op klusbieder.nl kun je een omschrijving geven van je klus. Hier kunnen aannemers/klussers op bieden. zelf kun je dan de beste/goedkoopste er uit zoeken.