Hoe kun je de knop van een kraan vast zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komt er nog een toevoeging miss ben wel een vrouw maar soms ook technisch
;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel toevoegingen heb je nodig...:) ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jeel veel ben n vrouw;-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was eens een kraan, bla, bla bla
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja nou en verder..........

Het beste antwoord

Dat kan prima met gipsverband; je krijgt hem niet zonder sloopwerk weer open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een beetje afhankelijk van de soort kraan. Een kraan heeft vaak een afdekdopje. Als je dat er af haalt kan je er met een inbussleuteltje of een schroevendraaier bij. Je kan ook proberen de kop gewoon vast te drukken, gewoon hard de kop naar beneden drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit de knop los? Of wilt u dat de kraan nooit meer open gaat? Voor beide is wel een oplossing te bedenken. Meestal is aandraaien met een baco voldoende. Als je loctijd gebruikt plak je alles vast wat niet meer los hoeft.