Formaat jaloezieën bij afhalen?

Ik heb jaloezieën besteld voor afhalen van 120x180 3 maal, maar hoe groot is het in de verpakking, ik heb een kleine auto vandaar de vraag

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

In het antwoord ga ik er van uit, dat de jaloezieën opgetrokken kunnen worden. Als ze 180 breed zijn moet je op een verpakking rekenen van ca 190 bij 30 bi 30. Als ze 120 breed zijn en 180 hoog moet je rekening houden met een verpakking van 130 bij 30 bij 30.
Als je in de auto de rechter voorstoel plat legt heb je nog heel wat lengte-ruimte met de voetruimte.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Inekez1
3 jaar geleden
Lengte inderdaad ongeveer 10 cm extra rekenen. Maar 30x30 is wel heel ruim. Als het houten jaloezieën zijn is de verpakking van een 180cm hoge jaloezie ongeveer 5x30 cm, of 10x15cm, afhankelijk hoe ze in de verpakking zitten. Aluminium jaloezieën zijn veel dunner. Dan heb je een verpakking van ongeveer 4x10cm.