Hoe laat ik een stiftenhanger hangen aan whiteboard?

Hey!
Ik heb een stiftenhouder gekocht bij ikea voor whiteboardstiften. Helaas is deze niet magnetisch. Als ik magneten koop en deze aan de stiftenhouder plak, kleeft deze dan vast aan het whiteboard?

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Een magnetische stiftenhouder kan op een magnetisch whiteboard geplaatst worden en blijft dan hangen, ja.

Maar wij weten niet wat voor soort whiteboard en wat voor stiftenhouder jij hebt aangeschaft en kunnen daarom niet vertellen hoe die twee aan elkaar te bevestigen zijn. Whiteboards zijn bijna altijd magnetisch maar hoeven dat niet per definitie te zijn. Het merk Simply bijvoorbeeld is van niet-magnetisch melanine.
Amadea