Is er een manier om een muurtapijt op te hangen aan een betonmuur zonder te boren?

Ik heb een muurtapijt (lichte stof dat je op de muur kan hangen ter versiering) die ik graag wil ophangen aan een betonmuur. Ik heb geen betonboor. Is er een andere manier om dit op te hangen zonder het behang te beschadigen?

3 jaar geleden
1.7K
Griffin
3 jaar geleden
Dubbelzijdig plakband van Tesa met die foam ertussen? Dat hecht als een malle, en als het tapijt niet te zwaar is een prima oplossing.
SingingCoyote13
3 jaar geleden
je bedoelt die super plakband ? ik vraag me af of je dat nog wel eraf krijgt nadien. dan zit je op een gegeven moment met een tapijt met onverwijderbare plakbandresten erop en een muur waar onverwijderbare plakband resten aanzitten. ken dat
Abcde
3 jaar geleden
Ik denk dat Griffin de Tesa powersrips bedoeld deze laten geen lijmsporen na en zijn makkelijk te verwijderen. Wel goed de gebruiksaanwijzing volgen dan lukt het zeker als het doek niet te zwaar is.
https://www.tesa.com/nl-nl/consument/monteren-hangen/zelfklevende-strips?gclid=EAIaIQobChMIv-e3q7vO6QIVh6ztCh1o_Qa1EAAYASAAEgIpX_D_BwE

Antwoorden (1)

Je zou kunnen kijken of je haakjes in het plafond zou kunnen maken en dan ijzerdraadjes door je muur kleed heen kunt prikken en dan ophangen aan die haakjes. Of is je plafond ook beton?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Natuurlijk is het plafond van beton
Griffin
3 jaar geleden
En hoe maak je die haakjes dan aan het plafond zonder te boren?