welke ondergrond kan ik best gebruiken om een betegeld aanrecht te maken?

Ik wil een deel van mijn aanrecht betegelen, en zoek hiervoor een ondergrond die niet te dik is. Het stukje aanrecht meet 60 x 60. Wat kan ik best nemen (zodat de tegels niet los komen).
Ik bedoel met "ondergrond" een soort plaat die ik kan betegelen, dus niet met welke lijm ik die moet vasthangen of dergelijke. Ik neem sowieso altijd flex tegellijm omdat alles in een oud huis werkt, en dit duurzamer is dan gewone tegellijm.

4 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

specie cement
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
liveisgreat
4 jaar geleden
oeps mijn vraag is "ondergrond". dus welke soort plaat ik als aanrecht kan gebruiken om dan te betegelen. Niet zozeer met wat ik de tegels moet vasthangen. Toch bedankt.