Hoe moet je glasweefselbehang gebruiken?

Glasweefselbehang moet je daar ook banen van knippen of gewoon de rol afrollen plakken en knippen en dan de volgende baan doen.Hoe gaat dat precies??
We weten dat de muur gelijmd wordt en niet het behang.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kan het glasweefsel van de rol af verwerken. Zorg wel dat er plastic of karton o.i.d. onder ligt, zodat je geen vuil van de grond oppakt dat aankleeft aan je behang.
Je hebt op deze wijze weinig snijverlies...én het werkt sneller.
Zet je trap recht voor de muur, houd voldoende ruimte om het behang te laten rollen, trek het behang voorzichtig omhoog terwijl je de trap op loopt. Thats it!

Hier vind je ook nog goede tips:
http://huis-en-tuin.infonu.nl/doe-het-zelf/5644-doe-het-zelf-glasweefselbehang-wandafwerking.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoi,
Heb het ook wel eens aangebracht! Is redelijk eenvoudig!
Hier vindt je een duidelijke uitleg op de Karwei website.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let ook op dat je geen uitslag krijgt.Glasweefsel (ook wel scan in vaktermen) is gemaakt van flinterdunne glasdeeltjes.Zo dus dat je er een reactie op je huid van kan krijgen.
Wil je nog meer veiligheid?Zet dan een mondkapje op.