Ik bouw zelf een gietijzeren bank. Bij het onderstel: waarvoor zijn die strips die erbij zitten?

Ik wil een stevige bank maken met gietijzeren poten/onderstel. De 2 zijkanten zijn duidelijk, maar horen die 3 metalen strips erbij.... Hoe dan?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Die zijn inderdaad om iets te verstevigen, zodat het niet kan doorzakken.
Die moet je dus aan de onderkant bevestigen.
Is er geen handleiding bij?

Antwoorden (1)

Denk dat die nodig zijn als versteviging van de zitting.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat klopt, die maak je vast onderaan de planken om verband te maken. De korte in het midden en de 2 lange diagonaal aan de zijkanten.