Latex muur/plafondverf.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
Dat is geen merknaam maar de algemenen naam
Acryllatex: acryllatexverf, beter bekend als acrylaatverf, heeft een uitstekende dekkracht en is goed bestand tegen vuil.
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
-
Elke muurverf is tegenwoordig acryllatex. Maar die heb je wel in verschillende soorten, diktes en dekkracht. Niet elke acryllatex dekt in 1 keer goed op elke ondergrond. Er wordt specifiek gevraagd naar de verf die dat wèl doet.
Bedoel je Histor monodek. Deze dekt in 1 keer aanbrengen.
Toegevoegd op 18 december 2018 10:36: bron
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
Andere merken hebben vergelijkbare verf, onder de namen Powerdek, 'extra dekkend', etc.
Elk merk noemt het anders. Histor Monodek komt er in onderstaande verftest niet goed vanaf...
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/goedkoopste-latexverf-niet-per-definitie-de-slechtste/
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Inderdaad geef ik een merknaam van het soort Latex dat de vraagsteller waarschijnlijk vroeg.
Als je dan naar een bouwmarkt gaat, heb je inderdaad de keuze uit meerdere merken. Het is prima dat getest wordt, door onafhankelijke personen. Maar ik waardeer ook reviews van gebruikers.
Zelf zweer ik bij de verfspecialist. Soms komen ze zelfs met een verrassend ander advies. Verder worden daar ook merken verkocht die vaak niet verkrijgbaar zijn in de bouwmarkt zoals Sigma, Sikkens.........
Aan ieder de keuze om te kopen wat hij of zij wil.
paulus811
5 jaar geleden
Dat het in 1 keer dekt claimen ze, maar is een marketing term. Veel beter koop je verf van Sikkens of WIjzonol.