Hoe kun je van een paar gewone (steek) oorbellen clipoorbellen maken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.1K
Amadea
5 jaar geleden
Door eerst de steker er van af te zagen en er vervolgens een clip aan vast te lassen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Goeie tip ja

Antwoorden (1)

Dat gaat. Zorg wel dat je tangetjes (bv om sieraden te maken) hebt en een heel fijn vijltje (desnoods voor nagels).
Allereerst moet je de steker verwijderen. Doe dit heel rustig met kleine tangen. Misschien is de steker gelijmd, dan krijg je deze er makkelijker af. Neem in ieder geval de tijd.
Vervolgens maak je de achterkant glad door te vijlen. Je zult de knop weer moeten vasthouden met een tangetje.
Indien dit gelukt is, ga je de klap oorbellen bevestigen.
Ga naar een site (www.sayila.nl > sieraden-maken) om klap oorbellen te kopen. Deze site is betrouwbaar, betaalbaar en ik bestel er ook wel eens materialen.
Vul bij zoeken: klap oorbellen in.
Je hebt allerlei soorten in materiaal, grootte, platte..... Kijk goed welke jij nodig hebt.
Natuurlijk weet ik niet van welk materiaal de knop is. Maar zorg dat je goede lijm hebt. Kun je ook bestellen op de site.
Nu bevestigen en klaar.
Trouwens, als het hele dure stekers zijn, niet aan beginnen, maar naar de juwelier gaan.
Veel knutselplezier!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ah top! Het zijn goedkope dus ik ga het gewoon proberen op deze manier. Dank je!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Fijn dat je geholpen bent!
Wel de tijd voor nemen. Echt priegelwerk;-)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Trouwens, wat een naam he? Klap oorbellen!
Amadea
5 jaar geleden
Geen klap- maar klipoorbellen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee, echt klap. Kijk maar eens op de site.
Ik snap er ook geen klap van ;-)