Hoe kan ik RVS het beste zwart maken?

Ik wil RVS plaatjes zwart maken. Hoe kan ik dit het beste doen? Er is van alles te vinden op internet maar ja... wat is betrouwbaar. Wie kan juist advies geven en heeft er daadwerkelijk zelf ervaring mee? Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
25K
TurfGraver
5 jaar geleden
Watervast stift?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ligt eraan waarvoor de RVS plaatjes dienen, als het om een gebruiksvoorwerp zoals bijvoorbeeld om een onderzetter gaat, moet je het anders behandelen dan als het om een decoratiestuk gaat. Wat voor plaatjes zijn het en waar dienen ze voor?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De platen zijn voor een behuizing van een elektronisch apparaat.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als ze verder niet belast worden, schoonmaken/ontvetten en spuiten. Worden ze wel belast, dan zal je een primer moeten gebruiken en over de kleurlak een sterke blanke lak aan kunnen brengen.

Antwoorden (1)

Primer en dan aflakken. Het beste kun je een spuitbus gebruiken in plaats van kwast, omdat rvs zo glad is.