Wat kan je doen als behang loslaat terwijl er al voorstrijk is gebruikt?

Ik heb van dat dure spul gebruikt om voor te strijken maar het behang valt er als het ware zo af. Opnieuw plakken werkt niet,

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Terug gaan naar de zaak waar u het voorstrijk gekocht hebt en daar u klacht uit leggen,misschien dat hun een oplossing voor u hebben.
5 jaar geleden
Lijm op het behang aanbrengen?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb je de juiste lijm gebruikt?
Op de rollen behang staat hoe "zwaar" het behang is en welk materiaal het is.
Op pakjes behanglijm staat dit ook aangegeven. Bijvoorbeeld behanglijm voor middel tot zwaar behang of lijm voor vinylbehang.
Het lijkt misschien een simpel en onzinnig antwoord maar dat kan heel veel uitmaken.