Als je weet waar de lekkage zit dan kan je dat heel makkelijk met soldeer dicht maken.
Soldeer is de perfecte oplossing want het blijft altijd goed en je heb er geen omkijken meer naar. En het heeft geen onderhoud meer nodig. Cortom het is makkelijk,snel en goedkoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dicht kitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er stond ik dacht vrijdag in de vaarkrant van de Telegraaf een artikel over een spuitbus die lekkage repareert. Misschien kan je het zelf vinden.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekkage bij aluminium ramen kan soms eenvoudig zonder demontage verholpen worden met "Capt. Tolley's Creeping Crack Cure", een polymeer met lage viscositeit dat zelf z'n weg vindt naar scheurtjes en spleten en deze doeltreffend afdicht. Verkrijgbaar bij de betere watersportzaak.