Wat is dit voorwerp?

Wij vragen ons af waar het voorwerp voor dient.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met zo'n haaknaald knoop je een kleed.
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Grappig, ik gebruik zo'n haakje om extentions in mijn haar aan te brengen. Daar wordt hij ook voor verkocht, alleen is het handvat dan dun en recht. https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1EzwBSXXXXXamXXXXq6xXFXXXg/Professional-Hair-Extensions-Pliers-Hook-Tool-Kit-For-Silicone-Micro-Ring-Loop-Tools.jpg_640x640.jpg

Het beste antwoord

Smyrnanaald maar als hij niet zo groot is, dat is niet te zien op de foto kan hij ook gebruikt worden bij bijvoorbeeld kantwerk. Als je de draadjes moet verbinden aan een lusje kun je dat makkelijk doen, omdat bij het terugtrekken het klepje sluit en je de boel niet kapot trekt
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Smyrna haaknaald