welke verf moet je gebruiken voor plastic?

beste,

ik wil graag de behuizing van mijn playstation controller verven, echter weet ik niet welke verf ik hiervoor moet gebruiken. ik zou dus graag een paar tips krijgen over de beste en het liefst ook goedkoopste verf;).

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
fremar
6 jaar geleden
https://nl.wikihow.com/Plastic-schilderen

Antwoorden (1)

haal je controller zo ver mogelijk uit elkaar. documenteer goed hoe alles weer terug in elkaar moet. Ontvet vervolgens goed met alcoholdoekjes/brillendoekjes
Verf van het merk Citadel is heel geschikt en divers. belangrijk is om daarna een stevige coating aan te brengen. Standaard vernis is hier niet geschikt voor op lange termijn. overweeg om Hamerslag of auto lak te gebruiken voor het grootste gedeelte.