nieuwe deuren in huis geplaatst . Maar deze deuren gaan hard dicht . wat kan ik hieraan doen zonder dat er gaatjes in geboord hoeven worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Plak boven en onder kleine viltjes op je kozijn. Die kun je bij elke bouwmarkt halen als glij-viltjes voor onder meubels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad.. je bent mij voor stippel.. We hebben hier de boel ook vol geplakt met die viltjes haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt perfect

Andere antwoorden (4)

De tip van Stippel kan prima.
Maar je kunt ook van die tochtstrippen aan de binnenkant zetten, helpt ook enorm tegen het lawaai.

Of een dranger, maar dat is weer een stukje duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Cavi!
Er bestaan piepkleine, transparante, zelfklevende plakkertjes die voorkomen dat schalen etc. je tafel bekrassen. Als je die in de sponning plakt zijn ze onzichtbaar en de deur kan nog steeds normaal dicht. Bouwmarkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schuimpjes op de deur plakken die heb je in verschillende kleuren en je zult zien dat het helpt.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tocht kan ook helpen bij het knallen van een deur.. zet in zo'n geval het raam dicht.