Wat kan je doen aan borrelend geluid in Badkamer ?

Even wat uitleg hierover , we hadden een badkamer met een ligbad en een meubel met twee lavabo's . We hebben die badkamer laten veranderen in een inloopdouche en een meubel met 1 lavabo. Nu hebben we als we water laten lopen in de douche een soort van borrelend geluid dat op en af gaat . Dat geluid hebben we ook als we water laten lopen in de lavabo. In de vorige badkamer hebben wij nooit zulk geluid gehad. De aanemer beweerd dat , dat komt omdat de sifon " te nieuw " is , en dat het geluid na verloop van tijd gaat ophouden. Klopt zijn uitleg of maakt hij ons iets wijs ???

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Borrelend geluid in de badkamer kan worden veroorzaakt door lucht in de leidingen. Probeer de leidingen te ontdoen van lucht door de kranen open te zetten en de leidingen te laten lopen. Als dit niet werkt, kan het zijn dat er een lek is in de leidingen. Controleer de leidingen en repareer eventuele lekken.
Bronnen:
een maand geleden