Hoe kan je uitgedroogde lere armband herstellen?

Zoals de vraag al is zie ik dat armband gewoon uitgedroogd is en steeds meer barstjes vertoont

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zo nodig schoonmaken met een sopje van zachte huishoudzeep, goed laten drogen, en invetten met leervet. Dat kan je oa kopen bij schoenmakers, en is verkrijgbaar in een aantal gangbare kleuren, maar ook kleurloos. Dit met een zekere regelmaat herhalen. Je armband zal hier zeker van opknappen, maar helemaal herstellen zal te veel gevraagd zijn, want je moet leer eigenlijk van begin af aan onderhouden.