Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er een produkt om een beschermlaag aan te brengen op kasseien ?

De beschermlaag zou moeten voorkomen dat de kasseien en de voegen te rap groen worden

Toegevoegd na 10 uur:
De bescherming zou ook een satijn glanzend uitzicht hebben

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Groene aanslag verwijderaar! Te koop bij elk tuincentrum/dhz-winkel en soms ook bij grote supermarkten.
Kan niet alleen gebruikt worden om groene aanslag te verwijderen maar ook om te voorkomen dat het terug komt. Lees gebruiksaanwijzing op fles voor details.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
een harde schuurborstel en veel energie.
een beschermlaag aanbrengen op de kasseien heeft volgens mij geen zin omdat dit een zeer hard gesteente is en het product er niet in kan doordringen;
wat ook moet lukken en misschien goedkoper dan groenverwijderaar is gewoon bleekwater en alles zal er zoals nieuw uitzien.
dat gebruik ik ook om mijn toilet proper te maken en dat lukt bijzonder goed zonder schuren
misschien niet zo milieuvriendelijk maar die groenverwijderaar zal dat ook wel niet zijn denk ik
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Ik denk ook niet dat een beschermlaag een optie is. Wat betreft het reinigen... Dat kan je best doen met een mengsel van water en natuurzeep. Gebruik ook niet teveel zeep om gladde kasseien te voorkomen. Bij olie en vetvlekken kan rivierzand dan weer helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan best water en een ecologisch product ( er zijn er genoeg) mengen en die elk kwartaal op het mos besproeien met zo een pompje. Het mos zal weggaan, maar daarna ook terugkomen, dus je moet het blijven doen. Als je oprit niet te groot is, valt het wel mee en duurt het zeker niet te lang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding