Het plafond in mijn badkamer heeft last van vocht(plekken). Hoe moet ik dit behandelen?

boven de douche, waar het dus vaak best vochtig is) verschijnen bruine vochtplekken. Ik heb deze afgelopen dagen geschuurd, en bij de Gamma een latex gehaald (speciaal voor badkamer en keuken, met anti schimmel), maar na 4 behandelingen komen de plekken telkens terug. Welk goedje kan ik i.p.v. die speciale latex het beste hiervoor gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vochtplekken-nicotineaanslag-roetplekken e.d. eerst behandelen met isoleer en dan kan daaroverheen een gewone latex. Isoleer is een (dikke)verf die met een kwast wordt aangebracht. Het is te koop in o.a. de bouwmarkt. Het merk is: Flexa en ook Alabastine heeft het.

wat goed helpt bij zulke vlekken of donkere plekken op het plafond door lampen is om grondverf te gebruiken dat smeer je 2 x op en dat laat je ff drogen en dan ga je met latex erover heen en je bent van die vlekken af. Wel de grondverf met een kwast er op smeren.

ik wrijf de plekken met bleek in en de volgende dag is het weg,maar dat is een tijdelijke oplossing

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100