Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel mm is het venster (voor het adres) van een enveloppe? Na hoeveel mm begint het venster vanaf boven en links gezien?

Voor een A4 brief die in drieën is gevouwen. En die ook precies in zo'n smalle envelop past. Ik heb geen voorbeeld anders kon ik het wel opmeten.

Toegevoegd na 2 dagen:
De enveloppen hebben toch gewoon een standaard net zoals papier (A4, A3, A5, etc) dat heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
887

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dit is geheel afhankelijk van het type envelop dat je gebruik.Eris geen standaard antwoord op te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt echt van de enveloppe af!

Er zijn natuurlijk ook gewoon dichte enveloppen die je zou kunnen beplakken met etiketten. Als je die uitwijkmogelijkheid hebt kun je vandaag in elk geval wel al je brieven vast gaan maken, en morgen enveloppen halen plus etiketten voor in de printer.

Misschien heb je ergens een stapel liggen waar je nu even niet bij kunt, dan moet je dus geduld hebben.. Ik heb even gekeken of ik ze nog had liggen om op te meten voor een globaal idee maar helaas..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding