Hoeveel mm is het venster (voor het adres) van een enveloppe? Na hoeveel mm begint het venster vanaf boven en links gezien?

Voor een A4 brief die in drieën is gevouwen. En die ook precies in zo'n smalle envelop past. Ik heb geen voorbeeld anders kon ik het wel opmeten.

Toegevoegd na 2 dagen:
De enveloppen hebben toch gewoon een standaard net zoals papier (A4, A3, A5, etc) dat heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

dit is geheel afhankelijk van het type envelop dat je gebruik.Eris geen standaard antwoord op te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt echt van de enveloppe af!

Er zijn natuurlijk ook gewoon dichte enveloppen die je zou kunnen beplakken met etiketten. Als je die uitwijkmogelijkheid hebt kun je vandaag in elk geval wel al je brieven vast gaan maken, en morgen enveloppen halen plus etiketten voor in de printer.

Misschien heb je ergens een stapel liggen waar je nu even niet bij kunt, dan moet je dus geduld hebben.. Ik heb even gekeken of ik ze nog had liggen om op te meten voor een globaal idee maar helaas..