Is het verstandig om oude tegels voor te strijken?

Ik ga oude tegels (die helaas waren losgegaan) opnieuw aanbrengen op beton en Ytong. De muren ga ik voorstrijken. De oude tegels heb ik grondig schoongemaakt maar ik wil graag weten of het verstandig is om ook de tegel voor te strijken? Ik heb Eurocol 099 in gedachten maar ik sta natuurlijk open voor andere ideeën en meningen.

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is verstandig om oude tegels voor te strijken als je de tegels wilt verfraaien. Het is echter belangrijk om de juiste voorstrijkmiddelen te gebruiken en de tegels goed schoon te maken voordat je begint met voorstrijken.
Bronnen:
4 maanden geleden