Waar vind ik meubelpootjes met schroefplaatjes aan beide uiteinden?

Ik ben op zoek naar meubelpootjes om onder een meubelpaneel te plaatsen en die vervolgens te monteren op mijn bureau. Je schroeft de pootjes dan zowel aan het meubelpaneel als aan het bureaupaneel. Ik heb ze wel eens ergens gezien maar weet niet meer waar. Wie weet waar ze te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom koop je niet gewoon pootjes bij de bouwmarkt: https://www.praxis.nl/badkamer-keuken-wonen/meubelen/meubelpoten/l269/ en zet je aan de andere kant een bevestigingsplaatje https://www.heritageupholsterysupplies.nl/catalog/product/view/id/804
Die dingen zijn makkelijk verkrijgbaar, beiden bij de bouwmarkt en/of ijzerwarenwinkel .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je tip. Ik ga van de week eens rustig in de bouwmarkt kijken.
burgos
7 jaar geleden
inderdaad de beste oplossing
Zou eigenlijk ++ moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb uiteindelijk bij de Praxis meubelpootjes gevonden met voetjes die je kunt verwijderen. In die voetjes zit een gat waar je een bout door kan steken en vervolgens met een moer vastdraaien.

Antwoorden (1)

Bij Nijhof in Baarn