Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een alternatief voor klokolie ?

Wij hebben een niet lopende mechanische klok van iemand gekregen. Het is een klok met gewichten. Het plan is om het uurwerk schoon te maken en dan te smeren. Nou is klokolie nogal kostbaar. Dat is de klok eigenlijk niet meer waard en we doen verder niets met klokken dus blijft er te veel van dat spul over. Is er een goedkoper alternatief ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jawel, WD40

Bij Conrad € 3,99
Internet-bikes.com € 3,55

Je kunt WD40 eigenlijk bijna overal kopen. Hieronder de linkjes naar Conrad en internet-bikes.

Toegevoegd na 16 minuten:
Bij nader inziens, wil ik de optie internet-bikes terugtrekken. Koop daar NIET!! Ik dacht als ik je dan naar een onbekende webshop stuur, kan ik op zijn minst controleren of die betrouwbaar is.

Dat is hij dus niet! Als er iets misgaat met de bestelling, of je het gewoon retour wil sturen, dan gaan ze moeilijk doen. En laten jouw overal voor betalen (o.a. meerdere malen verzendkosten).

CONRAD is wel betrouwbaar.
Ik ben hier zelf ook klant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding