Een insekten muurtje maken in je tuin, creatief en nuttig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al weer een beetje opgeknapt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee het schiet niet op, afgelopen nacht in een stoel geslapen kon niet liggen wat een ellende zeg.
De computer kan soms wat afleiding geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet er alles van in 1974 had ik een long ontstekking en heb toen behoorlijk lang op bed gelegen.
het voordeel was dat het tijdens het wk was dus ik kon voetbal kijken.
kreeg toen een enorme spuit in mijn billen en moest toen 5 minuten trappelen met mijn benen om het spul sneller op te laten nemen in het bloed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeft dit met de vraag over bamboe te maken?
stuur elkaar lekker een pb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja, de Arbo arts zegt het maar hoor!

Andere antwoorden (8)

Met bamboestokken en post-elastieken kun je de mooiste bouwsels maken. Dit wordt ook vaak gedaan bij teambuildingsactiviteiten. Ik heb zo eens een prachtige hangbrug gebouwen samen met een stel collega's.
Kinderen kun je er ook uren mee aan de gang houden. In de link een website met wat ideeen.
Je kunt ze ook gebruiken om klimplanten aan te laten groeien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt een wind orgel maken van bamboe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bamboe wordt ook gebruikt als een soort parket en er worden ook meubels van gemaakt. Maar als goedwillende amateur,zal dat wel boven je pet gaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De BamBoeBus verzorgt creatieve en educatieve workshops in Nederland en daarbuiten. Het is een initiatief van een beeldend kunstenaar

hieronder een link naar verschillende filmpjes met voorbeelden.
Dan het woord Bamboestiek invullen, dan krijg je zowie zo minstens 8 filpjes met leuke voorbeelden te zien zoals een tent voor de kids bouwen.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een fiets.... blijkbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wigwam bamboestengelhouders

Gebruik deze schijven om bamboestengels perfect te bundelen tot een ideale, stevige piramide om klimplanten langs te laten groeien.

De schijven bevatten elk 2 cirkels met 6 gaten waar de stengels doorheen worden gestoken.

Ideaal voor reukerwten, snijbonen en vele andere klimplanten zoals suzanne-met-de-mooie-ogen, cobea, blauwe winde,...

Uniek concept, die je vele jaren kan hergebruiken.
Diameter van een schijf: 14 cm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bamboe-hengel. Heerlijk visweer nu :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een afscheiding om jou otto`s uit het zicht te houden .