Wat voor lijm kan ik gebruiken voor edelstenen?

Ik heb een onyx steentje die ik aan een halsketting wil hangen.
Ik moet er alleen een ringetje aan lijmen.
Wat is de beste lijm?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Als er geen gaatje in geboord is waar je een ringetje met tige in kan steken gaat het nooit houden en ben je je onyxsteentje in no time kwijt. Bovendien moet je er rekening mee houden dat ALLE lijm ooit lost. Als je gehecht bent aan het steentje en een duurzame oplossing zoekt, laat de onyx dan zetten in een zetting om aan een ketting te hangen. Veel hangt natuurlijk ook af van de vorm en grootte van de steen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nog even een toevoeging, een gaatje boren in een onyx is niet simpel en de kans bestaat dat de steen breekt tijdens het boren.

Andere antwoorden (1)

Plastic lijm met een lijmpistool.