hoe krijg ik dun bruin papier van de muur?

dit zat onder het behang. het is heel dun en heel moeilijk af te krijgen.
heb in geweekt met water en stoom machine maar gaat waarde loos en langzaam.

iemand tips?
sorry voor schrijf fouten, ik heb dislektie

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hieronder vind je een link van Karwei met handige tips van een professional. Succes https://www.karwei.nl/behang-verwijderen

Het beste antwoord

Na het stomen verwijder je het makkelijk met een plamuurmes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dat doet het dus helaas niet :(
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry je zult gewoon er aan moeten geloven zelfs pro's zitten aan het plamuurmes vast.
Maar als je nieuwe behang redelijk dik is kun je gewoon overheen behangen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ok :( na ja dan maar door met plamuur mes.
ik wil graag het verfen, is heel vochtig huis en behang is dan niet handig.
toch bedankt voor mee denken en je berichtje!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maak je plamuurmes na ieder stukje dat je weghaalt schoon, dan gaat het makkelijker.
Ivana
8 jaar geleden
Je kunt eventueel groene zeep gebruiken in een sopje, dat lost oude lijm makkelijker op. Wel zo heet mogelijk water gebruiken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedankt voor jullie berichtje, ik ben nog wel even zoet, ben ik bang