Nee dat hangt helemaal van het merk en type af
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
En zelfs bij hetzelfde merk en type zou ik niet durven garanderen dat de gaten exact op dezelfde plaats zitten. Ook in de mallen onderling kunnen verschillen zitten waardoor de bestaande gaten net niet kunnen worden gebruikt. Overigens als je goed (echt GOED) afkit, dan hoef je geen schroeven te gebruiken om de pot vast te zetten. Wil je dat wel, dan wordt het boren wat lastig kan zijn in vloertegels. In ieder geval nooit op 'kloppen' zetten en een puntje maken met een boor voor keramiek of glas.
Helaas niet. Het wordt tijd voor een EU-verordening over wc-potten om de gaten te standariseren.

Toegevoegd na 1 minuut:
En aansluitingen voor riool en water.