Als je begint in het kweekpotje, dan leg je daar het matje in. Maar zodra er kleine plantjes uit gegroeid zijn ga je die verpotten. Want er is te weinig ruimte in dat kleine potje om er meerdere grote planten in te laten groeien. Lees de toegevoegde gebruiksaanwijzing!
Amadea
9 jaar geleden
Je moet het substraat (lijkt op een platte kurk) met wat water op een schoteltje leggen. Dan ontstaat er aarde.
Je vult het potje grotendeels met deze aarde. Plat daar bovenop leg je het witte papiertje waar de zaadjes inzitten.
Dan doe je er nog een laagje aarde op. En dan moet je wachten.
Als het plantje een beetje is gaan groeien, poot je het geheel over in een groter potje.
Succes!