Hoe krijg ik alle lak van een tafel?

Ik wil een Tafel beitsen en de lak eraf halen. Het schijnt nogal een klus te zijn met de schuurmachine omdat die laklaag erg dicht en dik is. Is er een snellere manier om de lak te verwijderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Allereerst,is je tafel massief of fineer,als het fineer is,dan heel voorzichtig,met een schuurmachine ben je er zo door heen. Is het massief,neem een flinke grove korrel, en schuren maar,dat kan geen kwaad. Is het fineer,dan zou ik hem in de afbijt zetten,eerst met een schrapper de lak er af halen,en dan schuren met een grove korrel en na schuren met fijn. Succes

Wij hebben het in het verleden met een remover gedaan. Ik weet niet welke merken er nog bestaan. Even naar een verfwinkel gaan. Het spul is erg agressief en giftig. Probeer het buiten of ergens waar veel gelucht kan worden gedaan, Handschoenen en lange mouwen aan. Als je het spul opbreng kun je het er met een verfkrabber afhalen.

je kunt ook met een verfbrander en een krabber aan de gang gaan beetje warm stoken en als de verf gaat bobbelen krab je het er zo af geen giftige middelen werkt prima

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100