hoeveel kost een tv aansluiting?

in de slaapkamer zit geen tv antenne ingang in de muur. Maar wel in de woonkamer. Nu wil ik er een laten aanleggen. Wat kost het om zoiets te laten doen? En waar moet ik er voor zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar is lastig een goed antwoord op te geven Avril, wij hebben geen idee hoe ver het aansluitpunt in de kamer van het nieuw te maken punt in de slaapkamer afzit, ook kunnen wij niet weten waar je de kabel (uit het zicht) langs kunt laten lopen.
Je moet er rekening mee houden dat het uurloon ongeveer 40 euro per uur is.

Antwoorden (3)

Bij de bouwmarkt is een splitter te koop, zet hier een coax kabel aan en u kunt op de slaapkamer TV kijken. (Bijna) iedereen kan dit zelf en is het inhuren van iemand overbodig en zonde van het geld.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
-
Een splitter zorgt nog niet voor een onzichtbare verbinding naar een wandcontactdoos. Of wil je de kabel over de trap naar boven laten lopen?
Richardvdm
9 jaar geleden
Je kunt een kabel altijd netjes gaan wegwerken maar helemaal door de muur heen, vraag jezelf dan af of het de moeite is in de tijd van digitaal en draadloos.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat heeft digitaal er mee te maken? Draadloos zou ik niet snel willen, vooral vanwege de verminderde kwaliteit. Maar als dat je oplossing is (draadloos) waarom vermeldt je daar dan niks over in je antwoord. Een splitter heeft nog niks met draadloos te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar leg eens uit hoe we de kabel netjes weg gaan werken. Je antwoord gaat veel te veel uit van onbekenden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+
Hier in het verleden ook gedaan toen mijn kinderen nog thuis woonden.
Gewoon een splitter in de wandcontactdoos en vanuit hier kabels trekken naar boven,je kunt ze wegwerken d.m.v. snoergootjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@MrTomaat, jammer dat je een antwoord zo de grond in stampt,
1 niemand spreekt over een onzichtbare verbinding
2 je weet niet of de slaapkamer boven is
3 dat jij niet draadloos wil moet je zelf weten
4 hoe je een kabel weg kunt werken weten wij niet, dan moet je ter plekke de situatie kennen. Voeg iets waardevols toe waar de vraagsteller(ster) iets aan heeft i.p.v. schoppen tegen een goede simpele oplossing.
Richardvdm een +.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In mijn ogen is het antwoord van Richardvdm geen antwoord op de vraag en nog niet half de oplossing die de vrager voor ogen heeft. Daarnaast heeft de vrager er wel wat aan, hij snapt nu iig dat de oplossing die Richardvdm biedt tekort schiet, als ik tenminste de vrager snap. 1.in de slaapkamer zit geen tv antenne ingang in de muur. Maar wel in de woonkamer. Nu wil ik er een laten aanleggen
2. Dat is waar, maar dan zal er alsnog geboord oid moeten worden
3. De vrager weet nu ook dat er nadelen aan zitten
4. Dat is waar, en dat is dus mijn hele probleem met dit antwoord. Die veronderstelt dat het met een splitter en kabel opgelost is, zo zie ik het niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh, met dat wat achter 1 staat denk ik te halen dat de vrager meer wil dan een kabel door de kamer en in het zicht.
Draadje langs de muur,
dat is niet zo duur.

Wil je het onzichtbaar,
trek dan de beurs maar.

Afhankelijk van kwaliteit en afstand ben je 15 a 50 euro materiaal kwijt.
Het ligt binnen een uur netjes langs de muur, maar als alles onzichtbaar mag kan het lang duren, soms is dat bijna onmogelijk en soms kan dat ook heel makkelijk. Dan is er over de prijs dus weinig te zeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
materiaalkosten ongeveer E 40
arbeidsloon klusjesman: 3 uur a EUR 40,-
(dus hulp van een vriend of zelf doen is vast goedkoper)