iemand enig idee of ik een brandgat in mijn nylon jas nog gemaakt krijgt ?

ik heb een nylon jas 20 procent veren 80 procent dons de buitekant is van nylon door onoplettendheid heb ik het te dicht bij een kaars gehouden en is er een gat in gebrand niet zo groot maar mijn vraag is krijg ik het nog gemaakt zonder dat je er nog iets van ziet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
19K

Antwoorden (2)

Helemaal onzichtbaar zal niet lukken, maar wel redelijk. Zoek een lapje nylon in dezelfde kleur in een stoffenwinkel of op de markt. Knip daar een ovaal uit, iets groter dan het gat. Plak dat met textiellijm op de jas. En naai met stiksteek op de zelfde plaats als waar die in de jas loopt een lijn door de lasstof heen, zodat het precies aansluit.
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt het zelf doen, maar als je het onzichtbaar gerepareerd wilt hebben, kun het beter een kleermaker laten doen. Voor hem/haar is dit een heel eenvoudig klusje en de kans dat het mooi en onzichtbaar gebeurt is een stuk groter.