Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iemand enig idee of ik een brandgat in mijn nylon jas nog gemaakt krijgt ?

ik heb een nylon jas 20 procent veren 80 procent dons de buitekant is van nylon door onoplettendheid heb ik het te dicht bij een kaars gehouden en is er een gat in gebrand niet zo groot maar mijn vraag is krijg ik het nog gemaakt zonder dat je er nog iets van ziet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
19K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Helemaal onzichtbaar zal niet lukken, maar wel redelijk. Zoek een lapje nylon in dezelfde kleur in een stoffenwinkel of op de markt. Knip daar een ovaal uit, iets groter dan het gat. Plak dat met textiellijm op de jas. En naai met stiksteek op de zelfde plaats als waar die in de jas loopt een lijn door de lasstof heen, zodat het precies aansluit.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt het zelf doen, maar als je het onzichtbaar gerepareerd wilt hebben, kun het beter een kleermaker laten doen. Voor hem/haar is dit een heel eenvoudig klusje en de kans dat het mooi en onzichtbaar gebeurt is een stuk groter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding