Waar kan ik een gewoon stuk rubber vinden?

Ik ben op zoek naar een stukje rubber van zo'n 12 bij 12 cm vrij dik. Ik weet alleen niet precies waar ik zoiets zou moeten vinden... Het is belangrijk dat het makkelijk schoon te houden is! Gr Thomas

Toegevoegd na 37 minuten:
voor hygiënische redenen koop ik het liever nieuw uit een winkel

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K
Antoni
9 jaar geleden
Je zoekt gewoon een muismat? Die is gewoon te koop in (online) winkels.

Antwoorden (3)

ik zou in dat geval gaan zoeken bij:
kringloopwinkels (oude rubber matten)
sloopauto's ook voor de rubber matten
schoenmakers bestaan nog amper, dus zal niet lukken
9 jaar geleden
Bij Technirub in Zeewolde. Ze hebben een website http://www.technirub.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij hobbywinkels hebben ze het ook weleens.