Hoe een badkamer aanpassen voor PBM’s (personen met beperkte mobiliteit)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar heb je toch al antwoord op gehad, als dat niet voldoende was helpt het als je de oorzaak/reden van beperkte mobiliteit erbij vermeld, dan kan er een gericht antwoord worden gegeven.

Antwoorden (1)

Zorg dat de vloer antislip is. Dat alle gebruiksvoorwerpen niet te hoog staan of hangen (spiegel bijvoorbeeld). Er bestaan heel veel aanpassingen voor mensen die minder mobiel zijn, zo zijn er bijvoorbeeld: douchekrukken, tilliften, handgrepen, speciale toiletten en douches. Laat je informeren door een gespecialiseerd bedrijf. Ook kan de gemeente helpen met onderzoek naar de juiste aanpassingen en financiering.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.handy-wijzer.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt Bram, deze site kende ik nog niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag ook om tussenkomst bij de bevoegde instanties.Voor mijn kleinzoon ( Belgie ) is dat zo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt Scatty, er zijn in Nederland voor bijna iedere ziekte of handicap stichtingen die bemiddelen bij het verkrijgen van hulpmiddelen.