Wat is de kwaliteit van gereedschap van met merk Werckmann van de Action?

Ik wil een gereedschapskist met inhoud aanschaffen en ben benieuwd naar de kwaliteit van het handgereedschap van de Action, aangezien dat erg goedkoop is. Het gaat hierbij om een hamer, zaag, schroevendraaiers en dergelijke.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
64K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Redelijk. Wat kun je verwachten voor die prijs.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar koop je een set je voor in de rommel la niks mis mee voor een keertje een schroefje . En ideaal om te hebben als je een buurman ( of een broer ) hebt die altijd je gereedschap komt lenen dan mag hij gelijk houden en weg gooien .nee dat is niet waar alle waarde naar z'n geld .

Het beste antwoord

Je kan beter wel een paar dingen die je vaak gebruikt, zoals een handzaag, hamer en nijptang van een degelijk merk aanschaffen (bijv. Bahco of Stanley) , heb je jaren plezier van en de meerprijs is het waard, goed gereedschap is het halve werk.....maar bij de Action kun je best een setje schroevendraaiers, lijmklemmen e.d. kopen, goedkoop en niet echt slecht als je het niet iedere dag gebruikt. Ben zelf grote gebruiker van boortjes van de action, niet duur en goed genoeg voor kleine klussen en niet erg als er eentje breekt of kwijtraakt....maak gewoon een goede afweging van wat je van plan bent en wat je nodig hebt, want je hebt niks aan gereedschap dat het tijdens een klus begeeft....heb jaren met een goedkope Bosch accuboor gewerkt, maar als je dan eindelijk een Dewalt in je handen hebt denk je ook van had ik maar eerder kwaliteit gekocht....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een accuboor is ook een veredelde schroevendraaier ;-)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik gebruik een handzaag 1 keer per jaar, die van de action is dus prima voor mij. Na drie keer gebruik van de schroevendraaier knapte de kop van een fitting-schroevendraaier toen ik een kroonsteentje wilde losmaken. Ik denk dat het dus dat je gereedschap dat je 1 keer per jaar of slechts 1 keer gebruikt bij de action kan halen en anders beter door kan sparen.

Andere antwoorden (5)

Prijs is zeer laag, kwaliteit is laag: prijs kwaliteit is hoog.

Kwaliteit is vergelijkbaar met het goedkope gereedschap van de bouwmarkten, alleen is het bij de Action goedkoper.

Ga je er een huis mee verbouwen of af en toe een een plankje zagen of schroefje draaien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om thuis wat klussen en misschien zelfs wat eigen meubels maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet ergens beginnen en je hebt vast geen zin om meteen veel geld uit te gaan geven. Ik ben begonnen met goedkoop spul,
langzaam heb ik de dingen die ik veel gebruik vervangen door goed spul. Ondertussen ligt hier voor ietsjes meer dan een paar duizend euro gereedschap. (ik gebruik het ook voor mijn werk) Nog steeds haal ik wel eens wat bij de Action.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Koop nooit een hele gereedschapskist met inhoud, het lijkt goedkoop maar hebt ook een hoop troep die je nooit gebruikt, maar wel voor betaald.
Koop alleen gereedschap wat je nodig hebt, geef dan liever iets meer uit zodat je er ook werkelijk mee kunt werken, ik erger mij kapot als ik halverwege een klus zit en de boel uit elkaar valt, dan kun je weer naar de winkel en koop je alsnog die duurdere.
Zoals we in de Achterhoek plegen te zeggen: pisbakkenstaal.

Oftewel, het doet het maar daar is ook alles mee gezegd. Zelfs bij sporadisch gebruik kun je het meestal na een jaar of 2 weggooien. Het is vaak staal dat lang niet zoveel kracht aan kan als gereedschap van chroom-vanadium of gehard staal. Hierdoor vervormt het vaak of kan het spontaan wegschieten waardoor je jezelf verwond met dit gereedschap.

Daarnaast is de maat van bv. de schroevendraaiers meestal iets kleiner dan duurder gereedschap waardoor je bij iets waar je wat meer kracht moet zetten de schroef beschadigt omdat je minder grip hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aan die prijzen is het de minste kwaliteit, maar een glas is een glas.Gereedschap moet serieus genomen worden, en dat koop je elders.Beetje meer uitgeven voor iets degelijker.Maar je weet het pas als je het verschil merkt.Goedkoop is dure koop.En vooral je veiligheid is het belangrijkste.Meeste ongelukken gebeuren thuis.Enfin, een stel inbus sleutels zal ik daar zeker niet kopen.Ik vloek als een ketter als ik een bout moet losmaken met boterstaal.En echt véél plezanter te werken, met kwaliteitsgereedschap, gemoedsrust, minder spanningen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Werckmann" klinkt als "made in Germany", maar Google leert mij dat deze Werckmann uit de PRC komt. Om precies te zijn uit Yiwu. Het metaal is waarschijnlijk wat zachter en is 10mm net niet precies 10mm. Hierdoor slijten uw bouten en moeren eerder. Het is maar wat u verkiest, ik gebruik het zelf ook.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Tegelboren 5 verschillende in verpakking. Daar kun je maximaal 20 gaatjes per boortje mee boren. Daarna breekt de kop af.
7 maanden geleden