is er een alternatieve manier om zonnewering te voorzien aan schuine dakramen?

Ik heb dakramen waarop ik (langs buiten) geen zonnewering kan bevestigen (bestaat niet in handel). Hoe los ik dat op?
Het gaat over dit dakraam :http://www.fakro.be/htmlbe/79.php

Toegevoegd na 1 dag:
het gaat dus over zonnewering langs buiten, niet over gordijnen (wat veel minder werkt volgens meerdere bronnen). en specifiek voor dit type raam, wat geen gewoon dakraam is maar een "uitstapraam".....

Toegevoegd na 1 dag:
het gaat dus over zonnewering langs buiten, niet over gordijnen (wat veel minder werkt volgens meerdere bronnen). en specifiek voor dit type raam, wat geen gewoon dakraam is maar een "uitstapraam".....

9 jaar geleden

Het beste antwoord

Als U niet de originele of alternatieve zonsverduistering kan vinden is het mits handigheid en wat aanpassen best mogelijk uit te voeren.Verandabouwers hebben geschikte materialen. Juist een kwestie van ontwerp maken, na info verzameling van bestaande materialen. Oprolsysteem of vast ( zoals u wil ) profielen, doek en bevestigingen. Cassette System of voorzet.Een aparte frame met zonwering op scharnieren? Veel is mogelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
liveisgreat
9 jaar geleden
het is niet zo simpel scatty, omdat natuurlijk de wind in de systemen slaat, dus er moet opzij ook iets zijn om de boel op zijn plaats te houden. stomstom, ik wist niet toen ik voor dit systeem koos dat het zoveel beperkingen had en ze hebben het dan ook nog te hoog geïnstalleerd dus het heeft niet eens zin dat het dat systeem is...
ik zoek in ieder geval bij verandabouwers, bedankt voor je tip!