Mag je met alcoholstift op een gekookt eitje tekenen? (voor met Pasen)

Of maakt dat het ei slecht ofzo?
Wat voor versiering kan je nog allemaal in huis brengen?
Ik krijg bezoek en wil een gezellige paassfeer in huis brengen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Voor het verven van de eieren pak je verf speciaal voor eieren.
Te koop bij blokker Xenox Marskramer etc etc.
Je kunt een paastak in je huis zetten met kleine kuikentjes, veren en eitjes erin.
Ze hebben kaarsen en servetten speciaal voor pasen (bij de supermarkten en blokker etc etc)
Verder kun je een paasboeketje bij de bloemist kopen..gooien ze je ook mee dood!

En last but not least chocoladeeitjes in allerlei smaken niet vergeten;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond jouw antwoord het nuttigste..

Andere antwoorden (3)

Je hebt in de winkel speciale stiften voor om op eieren te tekenen, een alcoholstift (bedoel je zo'n watervaste stift?) trekt door de schil heen. Verder heb je ind e winkel nog speciale tabletten om eieren te verven. Een paastak is leuk en ik zou zeggen ga eens langs bij een winkel als Xenos, keus te over in paasspullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een alcoholstift kun je zonder gevaar op een ei tekenen. De kleurstof trekt niet door de schil heen en is overigens ook niet schadelijk. Met een benzinestift (permanent marker) moet je dat niet doen. Daar zitten kankerverwekkende stoffen in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op je tweede vraag:
Bij een winkel els de Action verkopen ze ontzettend veel leuke versier-spulletjes voor weinig. Bijvoorbeeld van die kleine kuikens die je overal door je huis kan plaatsen. Ook hebben ze mooie vlinders en vogels in bonte kleuren met een clip om op van alles vast te zetten. Doe ze aan je planten, tv, lampekappen, koffiezetter enz. Leuk spul!