Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de meerwaarde van een aannemer voor mijn verbouwing?

Als je bijvoorbeeld je huis wilt isoleren en nieuwe kozijnen wilt plaatsen, is het dan gebruikelijk een aannemer in te schakelen of kun je ook zelf een kozijnenzetter, glaszetter en isolatiebedrijf inschakelen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
815

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je kunt het inderdaad zonder aannemer doen en de verschillende vaklui benaderen. Als je echter een goede aannemer in de arm neemt kost dat natuurlijk extra geld maar deze persoon houdt toezicht en is verantwoordelijk voor de klussen. Hij zorgt voor de inhuur van vaklui en betaalt hen. Jij hebt financieel alleen met je aannemer te maken.
Een aannemer zorgt ook vor de afstemming tussen de vaklui en zal desgevraagd ook voor offertes zorgen.
Als het een flinke klus zou ik het aanraden.

Toegevoegd na 43 seconden:
Vraag offertes bij tenminste twee aannemers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet hoe het in Nederland gaat. maar hier zijn reeds veel gedupeerden, door aannemers, die na reeds bedragen ontvangen te hebben, niets meer zagen bewegen.Hier zijn regelingen voorzien, als het om geregistreerde aannemers gaat.En dan nog.Heb je tijd, en wat moeite, plan alles zelf.Het is ook mogelijk zelf de vaklui apart te monsteren, want wie haalt die aannemer er bij, en wie is er uiteindelijk verantwoordelijk als er geen goed, of soms helemaal geen goed werk is geleverd.Contracten laten checken door een jurist, bekend met het domein.Veel succes

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding