Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ruimzittend gaas in een hordeur te verhelpen?

Bruynzeel Hordeuren geplaatst bij tuindeuren, alleen nu is het gaas van 1 deur erg ruim.
Kan de cassette open of is er een andere mogelijkheid om het gaas strakker te laten zitten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
644

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat ligt aan het type hordeuren. Veel modellen zijn ook in te korte, dus dan zou het gaas strakker gespannen kunnen worden. Is het een vast model dat niet verstelbaar is, en nog vrij nieuw. Ga dan naar de winkel voor garantie. Met meer info over model of type kunnen we advies geven hoe je het zou kunnen oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou 'm van het kozijn halen en met bonnetje terug naar de winkel. Ook na het monteren hoort zo'n ding niet zo snel los te gaan hangen. Zeker als het een type is dat je niet zelf kunt inkorten. Het is dus niet ontstaan doordat jij iets fout deed met inkorten en het is op die manier ook niet makkelijk zelf op te lossen. Productiefoutje, denk ik. Gewoon omruilen.
paulus811
9 jaar geleden
Ik heb onlangs rolhorren geplaatst op ramen van Bruynzeel en daar zat een hele duidelijke beschrijving bij, het leek er wel een van IKEA. Als je er niet uitkomt zou je ook de klantenservice van Bruynzeel kunnen bellen of mailen (met een foto erbij om te laten zien wat het probleem is)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding