Ik wil het loopvlak van mijn trap bekleden met zeil, Heeft iemand een suggestie hoe ik de treden goed kan meten en snijden?

Het gaat alleen om het horizontale vlak, waar je tegenaan kijkt komt een strip als afwerking. Ik denk aan mallen maken, maar welk materiaal kun je daar het beste voor gebruiken? Of is er gereedschap die je hierbij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Traptreden meet je met een trapspin en die zijn voor 10-20 euro te koop.
Plaatje bij antwoord
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is de trapspin 20 euro of zijn de traptreden 20 euro, en misschien is dat wel per stuk?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die trapspin kost rond de 20 euro. En na het meten/snijden van een tree kun je die spin gewoon gebruiken voor de volgende...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Koop wel een trapspin zoals op de foto. Die met draden zijn onbruikbaar!
Ik gebruik altijd karton van lege dozen uit de supermarkt als ik mallen wil snijden. Kost niks, kunnen naderhand bij het oud papier, en ze zijn prettig te snijden met een afbreekmesje. Werkt perfect bij moeilijke vormen zoals traptreden