Kan ik mijn aquasafe boiler vervangen met een keukengeiser?

Omdat ik een nieuwe keuken heb besteld zou ik graag van mijn grote Aquasafe af willen ivm ruimte. Eneco zei dat ze dit niet meer doen in appartementen maar andere bedrijven zeggen dat dit weer wel kan? ik weet nu niet wat ik moet geloven, kan iemand mij helpen met het begrijpen waarom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je een Aquasafe boiler gehuurd van Eneco, dan kun je de huurovereenkomst opzeggen. Let er wel op dat je de opzegtermijn in acht neemt.

Als je een gasaansluiting en een rookafvoerkanaal in je keuken hebt, kun je een gasgeiser plaatsen. Die zijn kleiner en meer dan twee keer zo goedkoop in gebruik. Je kunt de geiser het best laten plaatsen door een vakman.