Waar kan ik grote vellen dik papier kopen?

Ik zoek voor mijn sinterklaassurprise een winkel waar ik (niet al te duur) vellen A3-papier kan vinden. Ze hoeven niet per se gekleurd te zijn, maar wel van dik papier.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Bij V&D op de kantoor- en hobbyafdeling. En ook bij Pipoos, de winkel voor creatieve hobbymaterialen. Verder bij alle kantoorboekhandels.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit soort vellen A3 papier zijn vaak verkrijgbaar bij boekhandels zoals de Ako en de Bruna.
Ook een hobbywinkel zou deze vellen kunnen verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afhankelijk van waar je woont en wat jij "dik" noemt:

Van Beek Graphic Art Supplies
Harolds (Rotterdam)
Pipoos

en in elke plaatselijke bricoleershop moeten ze dat wel hebben!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij een winkel waar ze ook teken-/schilderspullen voor hobbyisten verkopen, maar ook in een kantoorboekhandel waar ze agenda´s verkopen en vulpennen en enveloppen, daar kan je grote vellen dik papier vinden en kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
rembrandt op de oude dijk in rotterdam bijvoorbeeld