Waar kan ik grote vellen dik papier kopen?

Ik zoek voor mijn sinterklaassurprise een winkel waar ik (niet al te duur) vellen A3-papier kan vinden. Ze hoeven niet per se gekleurd te zijn, maar wel van dik papier.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij V&D op de kantoor- en hobbyafdeling. En ook bij Pipoos, de winkel voor creatieve hobbymaterialen. Verder bij alle kantoorboekhandels.

Dit soort vellen A3 papier zijn vaak verkrijgbaar bij boekhandels zoals de Ako en de Bruna. Ook een hobbywinkel zou deze vellen kunnen verkopen.

Afhankelijk van waar je woont en wat jij "dik" noemt: Van Beek Graphic Art Supplies Harolds (Rotterdam) Pipoos en in elke plaatselijke bricoleershop moeten ze dat wel hebben!

bij een winkel waar ze ook teken-/schilderspullen voor hobbyisten verkopen, maar ook in een kantoorboekhandel waar ze agenda´s verkopen en vulpennen en enveloppen, daar kan je grote vellen dik papier vinden en kopen. Toegevoegd na 1 minuut: rembrandt op de oude dijk in rotterdam bijvoorbeeld

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100