Hoe verwijder ik een tegelvloer?

Wat heb ik er voor nodig?
Hoe lang doe ik ongeveer over een m2?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan je vloer gewoon weg halen met een bijtel en een hamer. Als je met een bijtel tussen de voegen haat van de tegel dan breek de tegel los en vervolgens kun je onder de tegels komen met de bijtel. Over 1m2 doe je ongeveer 5 minuten.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Niet met zo'n ding erop:
http://www.soer.nl/shop/images/Beitel30cmSpits129.JPG Met een breekhamer kan je ook in je voet bikken. Alles is een risico als je niet weet hoe je er mee om moet gaan.

Het beste antwoord

Dat hangt ervan af of tegels gezet zijn met specie of geplakt zijn met tegellijm.In het laatste geval kun je gewoon met hamer en koudbeitel de tegels verwijderen.

Toegevoegd na 49 seconden:
En dan per m2 15 minuten werk