Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe overbrug ik hoogteverschil tussen twee soorten laminaat?

het hoogteverschil is niet over de gehele lengte gelijk. (2mm tot 10mm)

Toegevoegd na 6 dagen:
Een overbrugging van metaal werkt niet echt, het hoogteverschil is namelijk net te groot waardoor als je op het midden van een metalen overgang gaat staan hij aan een uiteinde uit de grond omhoog komt.

Ik hoorde een keer dat er iets van rubberen overgangen zijn ... Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
883

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn aluminium of houtkleurige metalen strippen te koop die een drempel of scheiding van 2 vertrekken kunnen over bruggen , maar die zijn maar 1 meter lang
misschien is dit wat je zoekt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, bij diverse doe-het-zelf zaken zijn die te vinden. Zo eentje heb ik nu ook, maar doordat het hoogteverschil een stuk groter is aan de ene kant dan aan de andere kant biedt dat niet echt voldoende stevigheid. Hij schiet aan een uiteinde uit de grond als je er in het midden op gaat staan ... Terwijl hij in de grond is geboord / vastgelegd. Ik hoorde een keer dat er iets van rubber profielen zijn ... maar kan deze nergens vinden en weet het niet heel zeker... Weet jij (of iemand anders) dit?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding