Hoe overbrug ik hoogteverschil tussen twee soorten laminaat?

het hoogteverschil is niet over de gehele lengte gelijk. (2mm tot 10mm)

Toegevoegd na 6 dagen:
Een overbrugging van metaal werkt niet echt, het hoogteverschil is namelijk net te groot waardoor als je op het midden van een metalen overgang gaat staan hij aan een uiteinde uit de grond omhoog komt.

Ik hoorde een keer dat er iets van rubberen overgangen zijn ... Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn aluminium of houtkleurige metalen strippen te koop die een drempel of scheiding van 2 vertrekken kunnen over bruggen , maar die zijn maar 1 meter lang
misschien is dit wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, bij diverse doe-het-zelf zaken zijn die te vinden. Zo eentje heb ik nu ook, maar doordat het hoogteverschil een stuk groter is aan de ene kant dan aan de andere kant biedt dat niet echt voldoende stevigheid. Hij schiet aan een uiteinde uit de grond als je er in het midden op gaat staan ... Terwijl hij in de grond is geboord / vastgelegd. Ik hoorde een keer dat er iets van rubber profielen zijn ... maar kan deze nergens vinden en weet het niet heel zeker... Weet jij (of iemand anders) dit?