Moeten kraan knoppen open of dicht terug geplaatst worden?

We hebben de kraan knoppen vervangen maar nu is de warme kraan niet goed, gaat niet lekker ver open, en het water is al tegen gehouden ver voordat de kraan blokkeert

Nu wil ik hem er dus opnieuw opzetten, maar moet hij nu open of dicht terug geplaatst worden zodat deze problemen zich niet meer voordoen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

je moet hem dicht draaien voor je hem er op zet