Wij hebben een stacaravan(2 de hands) gekocht. Binnenkant opnieuw bekleden? Hoe en waar mee?

De binnenkant is bruin. Je weer wel van die bruine kunststof platen. Of is dat een lamineer laag. Zou ik daarover een nieuwe laag, plaat aan kunnen brengen. Ook schilderen is een optie misschien. Wie weet hier meer van om ons een goed advies te geven. Het is geen nieuwe wagen maar wil er best iets aan uit geven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

dat is meestal gelamineerd plaat, dat is best te schilderen hoor,als je een paar dingen in acht neemt.
Allereerst, maak alles vet vrij,met water en moniak,zet er dan een primer op(verkrijgbaar in de dhz)licht schuren met fijn papier,nog niet gedekt? dan nog een x met primer,beter 2x dun dan ix dik.
En dan verf je het in de gewenste kleur, veruit de goedkoopste oplossing,je kan het wel laten bekleden bij een bedrijf, maar denk dat je niet vrolijk wordt van de prijs.
burgos
10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
Wij hebben een meubel bedrijf,en spuiten heel vaak gelamineerd plaat,om dat het zo glad is krijg je met verven een heel mooi resultaat, succes
Wel eerst een primer gebruiken, vraag in de winkel naar deze verf..
burgos
10 jaar geleden
Over de primer gewone verf.
Waar je hout mee schildert,lekker snel droog.