Wat is de meeste gebruikte kleur van spuitwerk(muren en plafonds in nieuwbouw) en heeft deze een Ral nummer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Dat is ral 9010
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

tot 2009 was voor kozijnen RAL 1013 de standaard omdat die kleur zowel voor donkere als lichtere makkelijk dekbaar waren voor andere kleuren. na 2009 zijn RAL 2001 of 1013 de meest gebruikte kleuren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ral 2001 ? Dat is een oranje.
Plafonds voornamelijk gewoon wit RAL 9016 en wanden idd 9010