Kan je met transfer papier voor donkere stof een wit logo op een zwart shirt maken?

Het is transfer papier voor donker textiel. Kan je daar dan gewoon een wit logo mee op maken of moet je daar witte inkt voor hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Het transferpapier dat ik ken geeft een grijze lijn of gele lijn. Op een zwart t-shirt zou ik geel transferpapier (op waterbasis) gebruiken. De gele lijn vertrekt na het aanbrengen van de verf.
Gebruik wel verven voor donkere stoffen.