Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn twee lichtkoepels op een goedkope en makkelijke manier warmtewerend krijgen?

Het zijn weer warme dagen. Een tuin op het zuiden is fijn. Maar tijdens deze dagen vervloek ik het gezien het binnen ook een soort van broeikas wordt. De grote normale ramen zijn te verduisteren. Maar ik ben nog steeds op zoek naar een goede en vooral goedkope manier om ook de warmte te kunnen weren in m'n lichtkoepels. Alle tips en ervaringen zijn welkom! Dank jullie wel

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

span strakke draden onder je lichtkoepel, bevestig hier tussen een nat wit laken, als dit opdroogt heb je een superstrakke zonwering...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon aan de buitenzijde bestrijken met witte latex.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je op het dak kan moet je er doeken overheen leggen. Als je er niet bij kan moet je proberen aan de binnenkant doeken te bevestigen en anders is het een gevalletje: hoeveel dagen per jaar is het nu deze temperatuur en even uithouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je erbij kunt aluminiumfolie er tegenaan plakken .
Makkelijk en goedkoop.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding