Werkt de Renovation Tool echt goed zo als op TV ?

Wie heeft er praktijk ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Als het Tell-Sell is: nee, werkt niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
haha, Ritsuka: deze werkt wel hoor, alleen is ie veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt, beter even een bouwmarkt inlopen voor hetzelfde apparaat voor minder geld.
(geen ervaring met deze, wel met een andere oscillerende zaag, vooral handig voor lastige klusjes, de zaagjes zijn wel duur)

Het beste antwoord

Jammer dat het zo kostelijk is maar dat werkt perfect, probeer maar eens een rechte hoek te maken in een plaat met één tool.
Ik heb het al gebruikt om een grillige vorm te maken in een plaat voor een plafond in een inkom met deur, raam en verluchtingsrooster. Dat is nu in één stuk plaat gemaakt.
Probeer maar eens een stuk buis te snijden gelijk met de vloer, enz, enz.
Ik kan u verzekeren dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn ervaring staat er duidelijk bij en dat filmpje is niet bedoeld als reclame voor een bepaald merk maar om de vele mogelijkheden te illustreren.